Årets fightere og spillere 2011
Hornsherred Håndbold Klub

U10 Pige 1:

Årets Spiller: Maja Forup

En spiller, der har rykket sig meget i løbet af sæsonen, og som møder op til næsten hver træning, og er aldrig den spiller, der vil ud på bænken i kampen, selvom hun får masser af blå mærker.

Årets Fighter: Maria Sørensen

En spiller der altid kæmper både til træning og kamp, og klager aldrig over de andre. Hun er en spiller, der altid slås for bolden.

U10 Pige 2:

Årets Spiller: Isabella Hansen

Startede i denne sæson, og har udviklet sig fra at være en stille og forsigtig pige til at være meget mere udadvendt og går forrest i kampene.

Årets Fighter: Katja Grimm

En spiller, der i løbet af sæsonen, har arbejdet meget med at holde forskellige aftaler i returløbsforsvaret, og er på den måde en vigtig spiller, der ofte opfanger bolden i returløbet.

U10 Drenge:

Årets fighter: Nicolai Jensen

Kæmper altid om hver eneste bold, og løber, modsat så mange andre, lige hurtigt op ad banen, som han løber hjem igen. Nicolai har været en stabil spiller hele sæsonen, og er mødt til næsten samtlige træninger.

På trods af Nicolais alder, samt højde, så går han ind i tacklingerne, og kæmper for at få fisket bolden, og han har et godt øje for sine medspillere, og gør dem gode. Er altid frisk på en god ’friløber’

Årets spiller: Patrick Larsen

Har en meget god spilforståelse, og ser mange muligheder i angrebet, og er kreativ. Ser sine medspillere, og gør dem gode, og laver mange assists. Kan spille flere pladser på banen. Kan forudse spillet, og kender medspillernes løbebaner, således at han kan lægge nogle lange bolde, hvor vi som trænere tænker ’neeej’, men bolden når sgu frem hver gang… Er i stand til at dirigere angrebet og sine medspillere på bedste ’Snorri’ vis

U12 Pige 1:

Årets Spiller: Josefina Pedersen

En spiller, der i løbet af sæsonen har udviklet sig betydeligt, og hun har taget de råd med sig, som hun har fået fra trænerne, og har på den måde kunnet løfte sit spil.

Årets Fighter: Laura Forup

Laura er årets fighter, da vi altid kan regne med, at hun kæmper for holdet, og opfylder alle de forskellige opgaver, hun får udstukket fra os.

U12 Pige 2:

Årets Spiller: Nathalie Fuchs-Christiansen

En spiller, der har passet og prioriteret sin træning, og hun har faktisk spillet på begge hold i løbet af sæsonen, og kan spille alle pladser på banen. Herudover er hun en god kammerat.

Årets Fighter: Nikkie Thorsen

En spiller, der får en masse klø i kampene, men som hele tiden kæmper videre, og hun knokler altid for holdet.

U14 Pige:

Årets Spiller: Signe Bergmann

En spiller, der altid giver sig 100%, og hun bidrager meget til hele holdet med sine positive kommentarer. Hun lytter til de andre spillere samt sine trænere, og hun har ben i næsen. Hun går forrest til kampene, og er bestemt ikke bange for at få blå mærker. Herudover har hun udviklet sig uhørt meget i løbet af sæsonen.

Årets Fighter: Malene Andersen

En spiller, der aldrig går af vejen for en god fight, og hun har ydet en meget solid præstation gennem hele sæsonen.

U14 Drenge:

Årets Spiller: Marc Larsen

Der har været mange spillere på U14 drenge holdet, der har bejlet til denne titel. Denne spiller har udviklet sig meget i denne sæson, og han kan score mål med både højre og venstre hånd, og har altid masser af energi på banen herudover har han scoret fra 0 grader fra højre fløj.

Årets Fighter: Jesper Sonne

Kæmper til hver kamp, og han kan få holdet op hvis det rammer bunden, han tager meget ansvar i både forsvar og angreb, og betegnes som forsvarsgeneral.’

U16 Pige:

Årets Spiller: Camilla Lykke Larsen

Som U16 spiller er der mange andre ting i livet end håndbold, som skal passes, og det betyder, at der nogle gange ikke møder mere end et par stykker op til træning, men denne spiller er altid frisk på specieltræning og på at give den gas, selvom der ikke er mødt så mange op.

Årets Fighter: Marie Haaning

Der er mange synlige eksempler på at netop denne spiller er årets fighter – hun er som oftest gul og blå, men er også altid villig til at gå ind i tacklingerne, både til kamp og træning.